Ready to go! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Mirthe Raske - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van Mirthe Raske - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

31 Augustus 2012 | Nederland, Delfzijl

Lieve allemaal,

Mijn eerste 'reisverslag' op waarbenjij.nu, nu nog vanuit Nederland. Na heel veel geregeld te moeten hebben, zoals stufie en inentingen, ben ik nu toch bijna klaar voor vertrek. Last but not least moet ik nog m'n backpack inpakken, maar als ik mijn wat-moet-ik-mee-naar-tanzania-lijstje bekijk, gaat het er van z'n levensdagen niet inpassen.

Over 5 dagen (a.s. maandag) vlieg ik samen met Dora, mijn reisgenoot, en Riekje, mijn reis/huis/stage genoot, naar Dar Es Salaam. Hier zullen we anderhalve dag blijven zodat we eventjes bij kunnen komen van de reis en eens kunnen bekijken hoe we in Turiani moeten komen! Turiani is een klein dorpje ongeveer 6 uur reizen met de bus vanaf Dar Es Salaam. Daar hopen we woensdagavond dan aan te komen. Ik vind het allemaal ontzettend spannend, maar heb er heel veel zin in!

Via deze weblog probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van het werken en leven in Tanzania!

Liefs, Mirthe

  • 31 Augustus 2012 - 09:08

    Henriëtte:

    Hé Mirthe, misschien helpt het als je op je backpak gaat zitten, zie je ook wel in films als ze een koffer inpakken waar de inhoud eigenlijk niet in past. Maar ik weet niet of dit ook voor een rugzak geldt hoor!. Even alle gekheid op een stokje, meid je bent dagelijks in mijn gedachten en breng je voor Zijn Troon. Lieve zus succes en ook genieten hoor! Liefs Henriëtte

  • 31 Augustus 2012 - 09:10

    Priscilla Uit Veendam:

    Hea Mirthe...succes met alles geniet van nog even in Nl. Veel plezier in Tanzania!

  • 31 Augustus 2012 - 09:33

    Milou Zwiers:

    He Mirthe,

    Nu toch echt tijd om naar Tanzania te gaan. Blijf het erg gaaf vinden dat je het dan ook echt doet! Wil je nogmaals veel succes wensen en geniet van alles wat je tegen komt. Veel plezier in Turiani en ik zal je reisverslagen proberen bij te houden:)
    Liefs en een succesvolle reis gewensd!

  • 31 Augustus 2012 - 13:30

    Ids En Silvia Osinga:

    Hoi Mirthe,
    Leuk dat we (hopelijk, je weet maar nooit in zo'n afgelegen dorp) kunnen lezen wat je daar beleeft binnenkort. We wensen je heel veel succes en plezier daar.
    Liefs, Ids, Silvia en de kids

  • 31 Augustus 2012 - 22:16

    Roelof Gort:

    Hoi Mirthe, veel succes en maak er een onvergetelijke ervaring van.

  • 01 September 2012 - 10:36

    Eunice Amelink:

    Hey Mirthe,

    Wat een spannende dagen zo he? Een groot avontuur dat voor je ligt. Ik wens je heel veel plezier en succes toe. Ik zal je verslagen hier blijven volgen.

    Liefs Eunice

  • 01 September 2012 - 18:13

    Sandra:

    Heyy meid, heel veel plezier, geluk en succes. Je gaat het vast geweld
    ig vinden. Ik ga je verslage
    n lezen. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delfzijl

Mirthe

Actief sinds 02 April 2012
Verslag gelezen: 666
Totaal aantal bezoekers 8140

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 04 Februari 2013

Stage in Tanzania!

Landen bezocht: